Tak for at besøge os hos Luckyeg!
Vi bestræber os på at tilbyde dig den bedste shoppingoplevelse. Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, bedes du kontakte os for at starte returprocessen inden for 7 dage efter modtagelsen af dine varer.
Vær venlig at bemærke, at vi kun accepterer produkter i deres originale tilstand - ubrugt, uvaske, uændret, uskadt, ren, fri for fnug og hår og med intakte og vedhæftede mærker. Vi kan ikke behandle produkter, der returneres uden vores forudgående viden.
Hvis du ønsker at returnere dele eller hele din ordre, skal du kontakte kundeservice på Kontakt os og få en 'Produktretur'-formular, som skal inkluderes i din pakke.
Defekte, beskadigede eller fejlleverede varer
Du har ret til at få fuld refusion, hvis dine varer er defekte, beskadigede eller fejlleverede. Hvis du mener, at dine varer er blevet beskadiget under leveringen, skal du skaffe 'Skadesdokumentation' fra din leveringscarrier, som skal inkluderes i din returnerede pakke.
Farveforskel
Indstillingerne på din computerskærm kan ændre farven på billederne, der vises på hjemmesiden.Lidt farveafvigelse betyder ikke, at varerne er defekte eller fejlleverede.Hvis du dog er sikker på, at du har modtaget varen i forkert farve, bedes du kontakte kundeservice for at se, om en returnering eller refusion er mulig.
Afbestillingspolitik
Hvis du vil annullere din ordre, bedes du logge ind på Mine ordrer, vælge den ordre, du har brug for hjælp med, og anmode om annullering. Eller klik på Kontakt os for at fortsætte.
Handlinger | Tidsrammer | Refunderet beløb | |
Produkt | Fragtomkostninger | ||
Aflysning | Inden for 24 timer efter ordrebekræftelse | 100% | 100% |
Inden for 24-48 timer efter ordrebekræftelse | 90% | 100% | |
Over 48 timer, ikke afsendt | 80% | 100% | |
Ordre afsendt | Ingen | Ingen |
Returneringsproces
1. Indsend en returforespørgsel via Kontakt os til kundeservice inden for 7 dage efter modtagelsen af din ordre. Venligst inkludér en forklaring og billeder, der angiver årsagen til din retur.
Vi forbeholder os ret til ikke at acceptere returvarer uden forudgående godkendelse fra vores kundeservice.
2. Når vores kundeservice har godkendt din anmodning, vil vi give dig en returadresse samt en produktreturformular, som skal udfyldes og inkluderes i din returpakke. Send venligst varerne gennem dit lokale postkontor inden for 3-5 arbejdsdage efter modtagelse af returformularen. Brug ikke ekspresforsendelse som UPS, DHL eller FedEx; den normale økonomiske posttjeneste er tilstrækkelig. Sørg for at gemme sporingsnummeret.
3. Alle returnerede varer vil blive inspiceret. Vi behandler refusionen, når vi bekræfter, at produktet har de problemer, du nævnte. Når refusionen er behandlet af os, tager det normalt 10-15 arbejdsdage, før pengene krediteres din konto, afhængigt af din bank eller betalingsservice. Din bank eller betalingsservice kan opkræve et lille transaktionsgebyr.
Alle kreditkortbetalinger vil kun blive refunderet til det oprindelige kreditkort.
Vær opmærksom på: Vi forbeholder os ret til ikke at behandle refusionen, hvis varerne returneres i uacceptabel stand.